Maandag 12 februari 2024 - G & B jaarvergadering en lezing Margareth Hop

Op 12 februari a.s. vindt om 19.30 uur de jaarvergadering plaats in Le Patapouf in Gouda.
Hierin worden de activiteiten van 2023 doorgenomen en krijg je financieel inzicht via het financiële jaaroverzicht en de begroting voor 2024.

Om 20.15 uur volgt aansluitend de lezing van Margareth Hop, ‘Een tuin voor het nieuwe klimaat’.
De stukken staan op de website van Groei en Bloei Gouda.
We zien jullie graag op 12 februari a.s.!

Nieuwe G&B directeur wil contact met de afdelingen

Vanuit het landelijk bureau van G&B hebben we bericht ontvangen van de nieuwe directeur van G&B, Femke Lampe. Zij heeft het stokje overgenomen van Flip van Leeuwen
Zij wenst in haar nieuwe rol een bezoek te brengen aan een aantal afdelingen om in dialoog te gaan en om te ondervinden wat er speelt binnen de afdelingen; Wat gaat er goed? Wat kan er beter? Waar hebben wij hulp bij nodig?

Dit zou dan een gesprek kunnen zijn met het bestuur van onze afdeling, 2 leden van een werkgroep en 2 leden van onze afdeling.
Vind je het interessant om bij dit gesprek aanwezig te zijn, meld je dan aan via info(at)groei.gouda.nl

Maandag 18 maart 2024 - Mooie borders, prachtige combinaties - Martje van den Bosch

Tijdens deze lezing hoort u, welke aspecten een rol spelen bij het maken van mooie combinaties in de tuin. Kleuren en vormen komen aan de orde maar ook de verschillende functies  die planten in een tuin kunnen vervullen. Deze lezing is een leuke voorbereiding op het bezoek aan de tuinen van Demen die je later dit jaar tijdens de 2-daagse excursie gaan bezoeken.

Meer info over de lezing.

Woensdag 20 maart 2024 - Paasworkshop bij Atelier Natuurschatten in Haastrecht

Op woensdag 20 maart a.s. kun je aan de slag met natuurlijke materialen voor een mooi paasstuk. We gaan aan de slag met berkentakken, bloembollen en voorjaarsbloemen. Op woensdag 20 maart 2024 van 19.30 - 22.00 uur. Locatie:  Atelier Natuurschatten, Hoogstraat 94, Haastrecht. Meld je aan!